28.10.2011

Clatite aperitiv




















Neata! V-a placut omleta cu ciuperci de ieri ? Ati avut o zi frumoasa ?

Astazi e ultima zi lucratoare din saptaman , weekendul bate la usa ...deci m-am gandit sa va propun un aperitv.



Aveti nevoie de buna dispozitie si chef de bucatarit :)) dar banuiesc ca sunt in dotare din moment ce ati aterizat la mine pe blog.



Avem nevoie de clatite. Cantitatea depinde de cate persoane vreti sa impresionati. Ceea ce se vede in poza sunt clatitele pe care le-am servit la ziua lui Alex , care a implint 5 ani ( nu stiu unde a zburat timpul , parca ieri era bebe mic :) )

Eu am avut aproximativ 25 de bucati. Fiecare are propria reteta de clatite, gasiti una si la mine pe blog aici , singurul lucru de care trebuie sa tineti cont este : nu adaugati zahar la aluat! Fiind clatite aperitiv , vom face clatite sarate nu dulci :)) In functie de cate clatite vreti sa faceti , dublati sau triplati cantitatea de aluat.

O sa spuneti ca se fac greu clatitele , ca e migalos .... va asigur ca daca aveti o tigaie buna se fac destul de repede , mai ciuguliti o clatita calda , mai vin copii si trag de voi ca vor si ei,sotul animat de mirosul care se degaja in casa este atras si el in bucatarie, cerseste o clatita , si uite asa trece timpul repede si se fac clatitele si pe deasupra ati strans si toata familia in bucatarie. Deci trebuie sa aveti mai mult aluat pentru a servii pofticiosii si sa va ramana suficiente clatite pentru produsul finit :)), tineti cont de acest lucru , cand preparati aluatul.

Pentru umplutura aveti nevoie de :
branza dulce - eu am folosit 500 gr ( puteti deasemenea folosii un ameste ce branza dulce cu branza telemea data pe razatoare , dar in cazul acesta nu mai folositi sare, decat daca mai e nevoie )
boia - o lingurita
smantana- 100-200 gr
o ceapa mica taiata marunt sau data pe razatoarea cu ochiuri mici
sare dupa gust
1 ardei mare rosu taiat cubulete


Optional puteti folosii 200 gr sunca presata taiata cubulete ( eu nu am adaugat)


Toate ingredientele de mai sus se amesteca pana se omogenizeaza si devin o pasta.
Daca vreti sa mearga totul mai repede , puneti toate ingredientele de mai sus in robot , apasati butonul si gata e pasta. Cu pasta obtinuta ungem clatitele si le dam o forma dupa bunul plac. Eu am optat sa impatur marginile stanga dreapta iar apoi am rulat. Se pot pastra foarte bine in frigider de pe o zi pe alta , acoperite binenteles de o folie amlimentara.


Va doresc pofta buna si sa aveti o zi de vineri cat mai frumoasa!