30.12.2010

Adio 2010 ! Bine ai venit 2011!


Astazi m-am trezit de dimineata fara nici un chef. Astept cu nerabdare sa se incheie acest an! A fost pentru mine un an cu multe bucurii dar si tristete mare. Am trecut prin suisuri si coborasuri, m-am gandit ca e bine (sau poate ca nu ) sa fac un bilant.
Anul a inceput linistit , cu un ianuarie plicticos, cu nerabdarea mea de al intalni pe colocatarul din buritca .
In Februarie s-a produs minunea , familia sa marit cu inca un membru. Mare bucurie mare , dar in acelas timp grijile pentru viitoarea operatie cresteau pe zi ce trece.
Martie primele investigatii la Szeged , prima internare , confirmarea necesitatii operatie.
12 Martie Dominic intra in sala de operatie , dupa 20 de minute , ma cheama medicul int-o rezarva, und ma asteptau mai mult medici... m-am speriat , m-am gandit ca sa intamplat ceva rau .... urma sa aflu ca nu il mai opereaza atunci , ca rinichiul si-a dat drumu singur si ca mai astepata cu operatia . Din iad am ajuns in rai. Lau adus inapoi din sala de operatie si mi-au dat voie sa il hranesc.
Aprilie ... alte investigatii . Se hotareste totusi ca trebuie operat. Rinichiul stagna , dar obstructa inca era prezenta.
28 Martie are loc operatia . Recuperarea a fost mult mai usoara decat ne asteptam.
Mai...primul control dupa operatie ... era totul ok .
Iunie , Iulie , August ..analize repetate ale uriniei si sangelui. Incercam sa ne revenim la normal , sa ne obisnuim unii cu altii .
Septembrie incepe Alex gradinita , acomodare anevoioasa.
21 Octombrie ...mama se duce la ceruri :(( a fost pentru mine ce mai grea pierdere. Am pierudt o bucata din mine. Doar cei care au pierdut un parinte stiu ce inseamna o asemenea pierdere. Va ramane mereu in inima , in sufletul si in gandul meu.
De la ea am mostenit dragul de bucatarit. Odihnestete in pace suflet drag si bland .
Noimbrie trist si greu. Mergem la control cu Dominic , totul est ok , trebuie sa revenim peste 6 luni.
Decembrie am incerca sa infrunt durerea pentru copii. Sa le fac Craciunul fericit. Ironia sortii e ca a fost primul Craciun in familie marita , si in acelas timp primul Craciun fara mama.

Mai e o zi din acest an , abia astept sa treaca si ma bucur sincer pentru anul ce va venii. Sper ca va fi un an mai linistit , fara emotii puternice. Tot ce imi doresc pentru mine si familia mea , si va doresc si vou : SANATATE , multa SANATATE ... ca restul lucrurilor vin de la sine.


Va doresc sa aveti un an nou cu sanatate , cu mult timp petrecut in familie alaturi de cei dragi voua! LA MULTI ANI! Doamne ajuta!