15.03.2009

Merluciu in sos de rosii la cuptor




Ingrediente :

2 bucati merluciu
o conserva rosii in sos propriu
3 catei usturoi
3 fire ceava verde
1 linugra ulei de masline
1 linugra zahar
1 liningurita sare
sare , busuioc , menta , cimbru, oregano, o foaie de dafin , piper

Merlucui curatat si spalat , se sareaza si se pune intr-o tava( eu am pus hartie de copt in tava , ca sa nu am prea mult de spalat ;) )
Rosiile impreuna cu uleiul de masline, zaharul , sarea, piperul si usturoiul le-am dat prin blender.
Ceapa am tait-o bucati si am presarat-o peste merlucui, dupa care am turnat sosul. Despupra am pus celalate condimente : busuioc , menta, cimbru, oregano, foaia de dafin.





Am bagat la cuptor , la foc potrivit aproximativ 30-40 de minute.




A iesit o minunatie ... hmmm... pacat ca nu pot descrie si mirosul din bucatarie :) Bun , foarte bun , gustos si sanatos.




Pofta buna !!!