11.02.2009

Muffins din carne de pui



Ingrediente:

250 g carne macinata de pui
150 g cartofi
1 ou
usturoi
1/2 ceapa
10 g unt
1/2 ardei rosu
1/2 conserva de prumb
1/2 chili
boia
sare, piper

Cartoful curatat se da pe razatoare si se amesteca cu carnea de pui macinata( Eu nu am avut carne de pui macinata , dar am taiat bucatele foarte mici un piept de pui)si oul.
Ceapa si usturoiul se calesc in unt pana devine sticloasa , se adauga ardeiul rousu si chili(eu nu am pus chili, deoarece era prea iute pentru Alex ) taiat marunt . Porumbul se scurge bine de apa si se pune si el cateva minute la calit impreuna cu celelate legume.( eu nu am avut porumb, dar voi sa puneti )
Se lasa un pic la racit si se amesteca cu carnea , cartoful si oul .
Se sareaza si se pipereaza dupa gust.
Amestecul obtinut se pune in forma de muffins , care a fost unsa in prealabil.
Daca aveti puteti sa puneti deasupra parmezan ras ( eu nu am avut )



Se coace in cuptorul preincalzit , 30 de minute la 180 .



Pofta buna!

Alex a papat cu multa placere tinandu-le in mana si plimbanduse prin toata casa :))